Week 4 Spanje

11 juni 2018 - Molvízar, Spanje

Hola dia!

Vandaag begint week 5 alweer van m’n stage in Spanje. Hieronder staan m’n belevenissen van week 4!

Maandag waren wij een dagje vrij en besloten toen om naar Granada te gaan. Dat was ongeveer 1,5 uur met de bus rijden vanaf Motril. Eenmaal in Granada aangekomen, was dit al meteen een hele verandering met Motril. Dit was echt een toeristisch gebied en kwamen we ook sinds 14 mei weer Nederlanders tegen. Als eerste gingen we ergens nog wat eten en daarna naar het park wezen lopen. Daar waren we de bergen opgeklommen en genoten van het uitzicht. Daarna weer begonnen met de afdaling en weer teruggelopen naar het centrum. Eind van de middag hadden we alles wel weer gezien en toen zijn we weer terug naar de bus gelopen. Dinsdag moesten we wel weer gewoon stagelopen en dus werden we ’s ochtends weer voor ons appartement opgehaald. Inmiddels had ik een feedback gehad van m’n opdracht van vorige week en was hier die dag mee aan de slag gegaan. Nadat ik weer m’n opdracht opnieuw ingeleverd had en goedgekeurd werd, had ik de andere dagen van de week genoeg tijd om m’n opdrachten voor school te maken. Van die tijd had ik zeker gebruik van gemaakt en ben daar nu inmiddels een hele stuk verder meegekomen en sommige opdrachten al helemaal kunnen afronden!

Vrijdag brak dan alweer het weekend aan! Zaterdag was het lekker uitslapen en in de middag naar het strand geweest. Het weer is hier bijna elke dag tussen de 20-25 graden, dat valt gelukkig goed uit te houden. Het hoogseizoen begint hier rond halverwege juli als wij weer naar huis gaan, dus dat gaan wij hier niet meer meemaken. In de avond gingen we ergens uiteten, ongeveer 500 meter van ons appartement vandaan. Het scheen dat ze daar goede kip hadden, dus die gingen wij daar effe uitproberen. Dat die kip goed was, daar was gelukkig geen woord van gelogen! Zondag werden we al op tijd wakker gemaakt door zo’n vervelende hond die boven ons woont, die de hele dag door kan blaffen als dat moet. Daarna gingen we ergens in de stad ontbijten en een wandeling gemaakt.

Dit was het dan weer voor week 4. Tot volgende week!

Saludos,

Troy Gardien

1. Frans:
    11 juni 2018
    Iedereen is maar dagjes vrij! Wat hebben zij wat wij niet hebben? Leuk wat je allemaal doet, ze hebben het leuk voor je geregeld.
  2. Lysanne Buijs:
    14 juni 2018
    leuk om alles zo te lezen, je doet echt veel daar en vgm heb je het zeker naar je zin! ook handig dat spaans, dat kun je dat straks als je terug bent goed gebruiken (of was dat duits 🙄 ).

succes nog 🙋🏼‍♀️