Week 7

2 juli 2018 - Molvízar, Spanje

¡Buenos días!

Deze week was er ook weer doorheen gevlogen en het einde komt steeds meer in zicht.

Maandagochtend was ik weer bezig geweest aan de opdracht voor het bedrijf en in de middag geholpen in de productie. De rest van de week waren er wel hele dagen productie en toen ben ik lekker daar wezen helpen. Vooral donderdag en vrijdag waren drukke dagen. In die twee dagen kwamen er ongeveer 40 pallets komkommers binnen gekomen, die allemaal uitgezocht en verpakt werden door een machine. Daarna worden ze automatisch op de juiste maat gesorteerd en moesten wij ze zelf in dozen stoppen. Er zijn vijf soorten maten en iedere maat heeft een eigen baan. Ik moest vooral achter zo’n baan staan en de komkommers in de juiste dozen stoppen. In totaal stonden we met 13 mensen hieraan te werken. Donderdag werd er gevraagd of we nog langer door wouden gaan en dat vonden wij natuurlijk geen probleem. De loodsbaas nam ons in de middag mee uiteten. Als eerste ging hij toen een vriend van hem ophalen die ook mee zou eten. Daarna gingen we weer aan de slag en rond 6 uur ’s avonds bracht de loodsbaas ons weer naar het appartement. Vrijdagmiddag stonden er niet heel veel pallets meer en hoefde we ook niet langer te blijven en hadden we lekker op tijd weekend!

Zaterdag waren we naar de kapper geweest. De eerste kapper waar wij heen gingen zat al helemaal vol, dus toen was het zoeken naar een andere kapper. Die hadden we gelukkig gevonden en ze hadden ook nog eens plek! Daarna nog effe boodschappen wezen halen en toen thuis Frankrijk tegen Argentinië gekeken. Zondag waren we naar het strand geweest en weer op tijd terug naar de stad gegaan voor de wedstijd tussen Spanje tegen Rusland. Dat werd na een spannende wedstijd, door Rusland gewonnen en de Spanjaarden waren toen best teleurgesteld…

Dit was het weer voor deze week!

Saludos,

Troy Gardien

1. Frans:
    2 juli 2018
    En? Geen foto van het resultaat bij de kapper! Gemiste kans. Het schiet al aardig op. Nog even en je bent weer onderweg naar huis.